Γιώργος +30 69 45 31 13 40
Νεκτάριος +30 69 82 98 93 28

Ακολουθήστε την ομάδα μας στο Facebook

@kotokotakia

+30 2461 023 151

Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο Youtube

@kotokotakia

ΔΟΧΕΙΟ ΝΕΡΟΥ 30Χ20Χ10 ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΛΟΤΕΡ

ΔΟΧΕΙΟ ΝΕΡΟΥ 30Χ20Χ10 ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΛΟΤΕΡ

ΡΑΦΙΕΡΑ ΑΥΓΩΝ(ΚΙΤΡΙΝΗ), (1.5 ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ ΛΕΠΤΟ) 220V ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 42Χ43Χ4 ΜΕ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟ ΜΟΤΕΡ,ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ-ΕΝΤΟΛΕΑ (ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ 220V-240V)ΚΑΙ ΜΕ ΝΕΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΟΙΧΩΜΑ

ΡΑΦΙΕΡΑ ΑΥΓΩΝ(ΚΙΤΡΙΝΗ), (1.5 ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ ΛΕΠΤΟ) 220V ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 42Χ43Χ4 ΜΕ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟ ΜΟΤΕΡ,ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ-ΕΝΤΟΛΕΑ (ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ 220V-240V)ΚΑΙ ΜΕ ΝΕΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΟΙΧΩΜΑ

ΡΑΦΙΕΡΑ ΑΥΓΩΝ(ΚΙΤΡΙΝΗ),(1.5 ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ ΛΕΠΤΟ) 220V ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 42Χ43Χ4 ΜΕ ΝΕΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΟΙΧΩΜΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ:

ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΑΦΙΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ-ΕΝΤΟΛΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗ ΡΑΦΙΕΡΑ ΤΩΝ ΑΥΓΩΝ ΑΝΑ 2 ΩΡΕΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ, ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ 220V.

Χωρητικότητα:

62 Αυγά Κότας

62 Αυγά Φραγκόκοτας

56 Αυγά Πάπιας

46 Αυγά Χηνόπαπιας

46 Αυγά Γαλοπούλας

30 Αυγά Χήνας

78 Αυγά Πέρδικας

78 Αυγά Φασιανού

92 Αυγά Ορτυκιού

36 Αυγά Παγωνιού

3 Αυγά Στρουθοκαμήλου

25,00 €
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Παράδοση
Άμεση παραλαβή/Παράδοση σε 1-3 ημέρες
SKU
ΡΑΦΙΕΡΑ ΑΥΓΩΝ (1.5 ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ ΛΕΠΤΟ) 220V ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 42Χ43Χ4
Περισσότερες Πληροφορίες
EAN 9339444435140
Παράδοση Άμεση παραλαβή/Παράδοση σε 1-3 ημέρες
Enable Όχι

Χωρητικότητα:

62 Αυγά Κότας

62 Αυγά Φραγκόκοτας

56 Αυγά Πάπιας

46 Αυγά Χηνόπαπιας

46 Αυγά Γαλοπούλας

30 Αυγά Χήνας

78 Αυγά Πέρδικας

78 Αυγά Φασιανού

92 Αυγά Ορτυκιού

36 Αυγά Παγωνιού

3 Αυγά Στρουθοκαμήλου

Ερώτηση: Δεν γυρνάνε τα ράουλα στην ραφιέρα μου. Τι πρέπει να κάνω;

Απάντηση: Σε αυτή την περίπτωση το πιο πιθανό είναι να εχει σπάσει το κεντρικό γρανάζι του μοτέρ ή να έχουν κολλήσει τα γραναζάκια της ραφιέρας-ραουλιέρας. Βγάζουμε τη ραφιέρα και από την πλευρά που είναι το μοτέρ αφαιρούμε το πλαστικό καπάκι (έχει 8 μικρές βίδες). Αρχικά τσεκάρουμε το κεντρικό γρανάζι του μοτέρ και εφόσον δεν έχει υποστεί κάποια φθορά-αλλοίωση-σπάσιμο, στη συνέχεια ψεκάζουμε με σπρέυ γράσσου τα γραναζια και τοποθετούμε το καπάκι στη ραφιέρα με όλες τις βίδες.Έπειτα, συνδέουμε τη ραφιέρα-ραουλιέρα στο θερμοστάτη και ελέγχουμε αν γυριζουν τα ραουλα ,πατώντας το πλήκτρο συν + μία φορά. Άν συνεχιστεί το πρόβλημα, ξεβιδώνουμε και βγάζουμε το μοτέρ από τη ραφιέρα-ραουλιέρα και το συνδέουμε μόνο του στο θερμοστάτη για να δούμε αν γυρνάει σωστά το μοτέρ , πατώντας το πλήκτρο συν +. 

 

 

 

 

Βρήκαμε άλλα προϊόντα που μπορεί να σας αρέσουν!